Friday, November 19, 2010

Гуниг сүүдэр 2-оос холхон байгаарай

Өдөр бүр нэг л замаар алхана би уйдаагүй л байна
Өглөө бүр тэр л хүмүүстэй таарна би уйдахгүй л байна
Үргэлж хийдэг бүхнээ давтан давтан хийнэ
Үнэхээр залхуутай хэдий ч би залхахгүй л байна
Яагаад гэж надаас битгий асуу
Ямар учиртайг нь би өөрөө ч мэдэхгүй юм
Амьд болохоороо баярладаг байх
Амьдарч байгаагаа мэдэрдэг байх
Аз тохионо гэж итгэдэг байх
Аль эсвэл өөрчлөгдөнө гэж хүлээдэг байх
Энэ амьдралаас би яагаад ч уйдахгүй ээ
Эрхгүй харин хүн төрөлхтнөөс л уйдах байх
Чимээгүй хир нь амьдралаас бол уйдахгүй
Чи л уйтгартай санагдвал чамаас л би залхаж
Чөлөөгүй хир нь бодлоосоо би уйдахгүй
Чам шиг гуниглах хэн нэгнээс л би залхана
Тиймээс хүмүүсээ битгий уйтгар гунигын сүүдрийг өөр дээрээ хуралдуулаарай хэхэ. Үргэлж инээж шинэлэг басхүү хөгжилтэй амьдраарай. Амьдрал бол уйтгартай биш шүү дээ гагцхүү бид л өөрсдөө уйтгартай байна гэсэн үг. Амьдралаа өөрчлөөд үзээрэй.......

No comments:

Post a Comment